24 Aralık 2011 Cumartesi

aşk.


Kavga ederken bile hassiktir ne kadar güzel biriyleyim, çok tatlı diye düşünmektir..

27 Kasım 2011 Pazar

-mak -mek


sınavlar gelirken yazar olmak sözlükten kopamamak..
spora gidicek zaman bulamamak..
lol oynayarak sinir atmak..
yaşlandığımı hissetmek..
bitirme projesi yazmak..

dub dub diye yapıcaz hepsini..

Kaizokuo ni ore wa naru!

21 Kasım 2011 Pazartesi

mutsuzluk.


this could be the very last kiss,
from my lil miss perfect,
certainly i savour that,
funny that the money pays for stuff but doesn't pay for that,
special little moment,
i know what i'm after,
don't know what i'm aiming at,
didn't mind the baby chat (no, no),
or giving you my name or that,
the apple of my eye,
it puzzled me sometimes,
i need to find the apple guy and maybe he can make an (ah?)
feeling that,
maybe we should take another roll of the dice

can't believe we both let it fade away,
i wanna stay for another day,
if you wanna save us, give me a signal,
anything will do
can't believe we both let it fade away,
i wanna stay for another day,
if you wanna save us, give me a signal,
anything will do


i used to sleep like a baby,
now i lay awake at night thinking about my lady,
maybe i should take a bite, maybe i should take a plunge,
maybe i should cancel all my flights,
take a right turn, left is just a place to run,
from my demons, no one understands me,
better than my girl, 'cept my family,
and we hanging by a thread,
i go to turn my head,
think twice, maybe,
take another roll of the dice

can't believe we both let it fade away,
i wanna stay for another day,
if you wanna save us, give me a signal,
anything will do
can't believe we both let it fade away,
i wanna stay for another day,
if you wanna save us, give me a signal,
anything will do

i've got two main worries in my mind,
one, will i ever find another girl as beautiful and kind?
two, and if i say goodbye will i mind if i saw you in the streets with
other guys,
i try,
i really do tell myself,
mate, this is 50-50, this is give and take,
but i just make mistakes, this is 70-30,
christ, i think we could be running out of rolls of the dice,

can't believe we both let it fade away,
i wanna stay for another day,
if you wanna save us, give me a signal,
anything will do
can't believe we both let it fade away,
i wanna stay for another day,
if you wanna save us, give me a signal,
anything will do

i never, ever, ever, ever, wanna forget
i'm gonna keep the ticket start from when we first met,
i never, ever, ever, ever, wanna forget
i'm gonna keep the ticket start from when we first met


can't believe we both let it fade away,
i wanna stay for another day,
if you wanna save us, give me a signal,
anything will do
can't believe we both let it fade away,
i wanna stay for another day,
if you wanna save us, give me a signal,
anything will do

2 Ekim 2011 Pazar

fuck me

fuck you,
fuck him,
fuck her,
fuck everything,
fuck everything you have done,
fuck the things i have done wrong,
fuck twice the things i have done right,
fuck the walks in the rain,
fuck the nights,
fuck the mountains,
fuck the ropes,
fuck the music,
fuck the water,
fuck the sea,
fuck the time,
fuck istanbul seven times,
fuck the dance,
fuck the effort,
fuck the moment,
fuck the breath ,
fuck the jokes,
fuck the stories,
fuck that man,
fuck my trust,
fuck my anger,
fuck my brain,
fuck my chest,
fuck my lungs,
fuck my heart..

22 Eylül 2011 Perşembe

Kaizoku!

bu şarkı çok güzel..

the cooper temple clause - connect

No need to wait
I’m heading off
I don’t feel like I want you as part of life
How your eyes look sad and surprised
I don’t care I’m leaving tonight

I’ve had enough
You’ve given up
I swore this would never happen again
You don’t cause my lips to keel
Your touch has lost its appeal

I trusted you in my arms
I carried you with my heart

It’s criminal not to feel at all
I’m sorry but you’ve left it too late

We can’t keep holding on
We’re low on luck and out of time
I can’t keep holding on
It’s unmistakable we are incapable of love

I’ve had enough
You’ve given up
I don’t feel like I want you as part of life
You held control all the time
No longer there by my side

I trusted you in my arms
I carried you with my heart

It’s criminal not to feel at all
I’m sorry but you’ve left it too late

We can’t keep holding on
We’re low on luck and out of time
I can’t keep holding on for you to one day change your mind
We can’t keep holding on
We’re low on luck and out of time
I can’t keep holding on
It’s unmistakable we are incapable of love

It’s hopeless you don’t help things
Your kiss could suck the life out of anything
It’s over
You broke this
Lips were shaking
Don’t feel we connect
I trusted you in my arms
I carried you with my heart

It’s criminal not to feel at all
I’m sorry but you’ve left it too late

We can’t keep holding on
We’re low on luck and out of time
I can’t keep holding on for you to one day change your mind
We can’t keep holding on
We’re low on luck and out of time
I can’t keep holding on
It’s unmistakable we are incapable of love


evet biraz kendime geldim, hatta baya geldim, önümüz alamazlar artık o derece..

sigarayı bırakalı 6 gün oldu hele bir ayı tamamlıyalım da..
içki içmeyeli 10 gün oldu hadi bakalım..

buraya yazıyim ki sonra tarihten ne kadar olduğuna bakarım mantığı :D ..

ONE PIECE'e bayılıyorum, hayatımda izlediğim en güzel şeylerden biri..

Düşününce her karakter kendi içinde bir mükemmel, ama en sevdiğim Tony Tony Chopper!
hele birde böyle ters saklanmıyor mu ölüyorum gülmekten..

birde ISSHA ISSHA ISSHA diye bağırmasına bayılıyorum :D

tabi "rumble ball" karizmasını tek geçerim..


Japonyada 2 ayda, 8 kilo alma başarısı gösterdim.. tabi raki balık gibi sake balık + bira yapınca sıksık olmuyor..

neyse geleli nerdeyse 4 kilo oldu verdiğim daha da olucak bakalım..

bu arada dredg konseri var ayın 1 inde, o gün bir bira içilir ama :D




Dredg - Another Tribe

i've forgotten how to smile
a common relapse, an ocean of change within
i didn't know i was going to be the prey
until it was already much too late

the always say they're against the grain
come on, they all look the same
they just joined another tribe
to help them build up some old fight
nothing new to see here

ohhh, ohh, ohh

here we go, go again
following all the trends
it's become an obsession
yet it's time to accept it, yeah

here we go, go again
following all the trends
it's become an obsession
yet it's time to accept it, yeah

it's raining again
creating puddles of eternity
it's where my passion ends
and the insecurity begins

all of this combined
contaminating me
maybe someday we will see
maybe someday we will see

they always say they're against the grain
come on they all look the same
they just joined another tribe
to help them build up some old fight
nothing new to see here

ohhh, ohh, ohh

here we go, go again
following all the trends
it's become an obsession
yet it's time to accept it, yeah

here we go, go again
following all the trends
it's become an obsession
yet it's time to accept it, yeah

where is, where is your deceit
give us something real
wipe up your smile
no more deception
is this real?

here we go, go again
following all the trends
it's become an obsession
yet it's time to accept it, yeah

here we go, go again
following all the trends
it's become an obsession
yet it's time to accept it, yeah

yarın oryantasyon bakalım yorulucaz, son kez yurda yerleştik.. neyse yorgunum aklıma bu kadar geldi..

bu şarkıya inanılmaz sardım bu günlerde..

Bloodhound Gang - I hope you die!

you must die i alone am best!

i hope ya flip some guy the bird
he cuts you off and you're forced to swerve
in front of the beatles' tour bus
a bookmobile and a mack truck
hauling hazardous biological waste
the light turns red you have no brakes
and "hard copy" gets it all on tape
so you can see the look on your face

die die die die die die die
die die die die die die die

i hope your pinto begins to spin
takes out a disabled vietnam veteran
mows down a nobel peace prize winner
and maybe some orphans having christmas dinner
perhaps even the british royal family
and the rabbi that's clutching the bottle-fed puppy
and we can't forget the newlyweds
and those jerry's kids are as good as dead

i hope this helps to emphasize
i hope this helps to clarify
i hope you die

i hope your cellmate thinks he's god
but c.n.n. refer to him as "bowling ball bag bob"
serving time again for abuse of a corpse
only this time the victim's a clydesdale horse
while he masturbates to photos of livestock
he does the "silence of the lambs" dance to christian rock
eats feces and quotes from "deliverance"
and fights with his imaginary playmate vince

die die die die die die die
die die die die die die die

i hope he grins like jack nicholson
and forces you to play a game called "balls on chin"
and whatever happens next is all a blur
but you remember "fist" can be a verb
and when you finally regain consciousness
you're bound and gagged in a wedding dress
and the prison guard looks the other way
‘cause he's the guy ya flipped the bird the other day

i hope this helps to emphasize
i hope this helps to clarify
i hope you die

i hope you die

16 Eylül 2011 Cuma

gece 3


Gece 3 de gözümde yaşlarla uyanmak hiç ama hiç hoş olmadı.. hani o acıyı bir daha yaşamak, göğsümün ağrıması..

Rüya olarak başladı herşey.. sert bir yatak, sert bir yastık, zor bir uyuma süreci..
Karanlık bir oda.. bir anda seni gördüm.. karanlık içinde bembeyaz bir elbise üstünde parlıyor, esmer tenine vuruyor.. gözlerin hafif yaşlı, ve belirsiz garip ama güzel bir bakış.. sanki biraz umutlu.. mahçup bi ifade.. tenin yumuşacık, ellerimi tuttun..

"kimse senin gibi değil" dedin.. şaşırdım, yine.. ikinci kez aynı şey.. "kimse.." dedin ve yere düştün.. ellerinden tuttup çekmeye çalıştım ama olmadı.. "niye böyle yapıyorsun" demedim.. ismini söyledim.. "yapma" demek istedim.. diyemedim..
baktın bana.. o aşkı gördüm.. sarıldım sana.. gerçektin.. galiba.

ardından baya geçti.. o kısımları aklımda yok.. amma sonra geldin yine bana.. yine gözlerde aynı durgunluk.. kötü anlamda bi durgunluk..

ayrılık..

ben başkasını seviyorum dedin.. parçalandım.. sadece kalbim değil.. sanki böyle bir mızrak geldi, göğsümden içeri girdi.. girerken çatladı ruhum.. bedenim.. çatlaklar ilerledi, göğsümden kollarıma, bacaklarıma, vucüdumun her noktasına ilerledi.. buz gibi kırıldım.. sense hiç takmadın.. yada ben hiç göremedim..

gece 3 de ağlıyarak uyanmak hiç ama hiç hoş olmadı..


26/08/11

Wakamatsu-Japonya

24 Ağustos 2011 Çarşamba

grey

evet bir önceki yazım genel olarak, japonyada ne kadar bunaldığımla ilgiliydi..

ancak dün farkettim ki, ben japonyadan değil, daha çok hiç birşey yapmamaktan bunalıyorum.. (TDK alert: hiç bir şey mi, hiçbirşey mi? hiçbir şey? hiç birşey? hangisi doğru lan??) neyse biraz fazla alıştım durmadan koşuşturmacaya, okulda ders kulüp, burda iş güç, kendime ait olmayan bir yerde hiç bir işimin olmaması çok bunalttı beni galiba..

seyahatimin kısalma süresi yalan oldu, 2 eylül de dönücem hala burdayım yani..
sadece 10 gün daha burdayım ve bayağı hızlı geçicek gibi..

ayrıca bu lanet japonların biraları ve sakeleri çok fazla güzel, ve çok ama çok güzel ağırlıyorlar beni.. japonyaya geldiğimde 75 kiloydum şimdi 81.. nasıl oldu lan bu..

birde çok yürüyorum bisiklet fln bacaklar ince, kaldı, göbeğini kaşıyan adam göbeği oldu.. dönünce çaresine bakmak lazım..

düşününce ne çok şey değişti 1 yılda.. o zmn nerdeydim şimdi nerde..


Nine Inch Nails - something I can never have.
(en iyi şarkıları bence..)


i still recall the taste of your tears.
echoing your voice just like the ringing in my ears.

my favorite dreams of you still wash ashore.
scraping through my head 'till i dont want to sleep anymore
you make this all go away
you make this all go away
i'm down to just one thing and i'm starting to scare myself.
you make this all go away
you make this all go away
i just want something
i just want something i can never have.

you always were the one to show me how.
back then i couldn't do the things that i can do now
this thing is slowly taking me apart.
grey would be the color if i had a heart
come on tell me

make this all go away
make this all go away
i'm down to just one thing and i'm starting to scare myself.
make this all go away
make this all go away
i just want something
i just want something i can never have.

in this place it seems like such a shame.
though it all looks different now,
i know it's still the same
everywhere i look you're all i see.
just a fading fucking reminder of who i used to be.
come on tell me
you make this all go away
you make this all go away
i'm down to just one thing and i'm starting to scare myself.
you make this all go away
you make it all go away
i just want something
i just want something i can never have.
i just want something i can never have.

Buramakadargeldi..

Japonya'dan bayma konusunda son noktaya geldim. artık bir an önce eve dönmek istiyorum. son ayağı iptal etmek istedim ama biraz sorun olucak gibi. bakalım neler olucak..

Hani insanlar ne güzel geziyorsun fln diyor. Haklılar geziyorum ve çok güzel evet. Ama hani diğer staja giden insanlar, evleri var yada ne biliyim en azından düzenli bir yaşamları var.. bilmiyorum ama öyle sanıyorum.. ben ise diğer tarafta 1 bavullaa her gün nomad vari yeri değiştiriyorum.. halil berktayın sps 101'in deki hunter gatherer olucam yakında.. bir yere yerleşmek bir düzen kurmak huzur veriyor bana.. ama bu şekilde bunu hiç yapamıyorum..
bir başka noktada yalnızlık.. hani yurt dışında staj yapan diğer arkadaşlarım sanıyorum ki, başka stajyerlerle konuşuyorlardır, her zaman yalnız kalmıyorlardır.. ben ise burda hep kendimden büyük yaştaki adamlarlayım.. ve hani açık açık konuşamıyorum.. ne biliyim geyik yapamıyorum.. hem yaşça bir fark var hemde hani, bir business relationship var.. düzgün iletişim kurabildiğim japon sayısı 3-4 ü geçmez herhalde..

bu arada "veyahut" diye bir kelime vardı lan galiba..
Japonca da ingilizceden dolayı pek çok sürprizle karşılaşabiliyorsunuz bu arada..

mesela, otelim yatağımın üstüne "you are so stylish" diye bir yazı bırakmış..
sebep: yatağın üzerine çarşaf değiştirmenize gerek yok yazısını koymuş olmam..
hani "thank you for your concern de" ama "you are so stylish" ne lan??

ayrıca bu millettekilerin L yi okuyamamaları çok fena.. yapıcak birşey yok adamların dillerinde LE, LA, LI gibi sesler yok.. o yüzden L leri R şeklinde okuyorlar..

mesela geçen bir japon birşeyden bahsederken Bloke demek istedi.. ben ise Broke anladım.. çünkü Broke dedi.. sonra aynı kişi yaşadığı condonun ismini söylemek isterken fena sıçtı.. neden?

çünkü kaldığı condonun adı PEARL idi.. R ve L yanyana.. Pearr diyor, Pearro diyor, Pearto dedi, Pearr dedi.. sonra baktı olmuyor.. adana ceyhan denizli modeline geçti..
Pi!Epsilon!Alpha! Reaction! sonra tabi L ye geldik.. ne dese R ile söylüyor yine anlamadık.. en sonunda sms olarak gönderdi anladık hani..

neyse bu kadar şu anda

21 ağustos 2011
Tokyo

18 Ağustos 2011 Perşembe

Güzel..

bugün çok ilginç birşey yaşadım..

hani daha öncede oldu ama, her seferinde aynı şaşkınlığı yaşıyorum.. bunu diyebilirim..

neyse Mr.sho ve Mr. david ile yürüyorduk, pasaport kontrole doğru.. yer, malezya, kuala lumpur havalimanı.. neyse böyle yürürken ilerde zenci bir kadın dikkatimi geçti, genç biri.. zenci değilde güney doğu asyalı işte.. ve böyle bembeyaz gözler, ortasında yemyeşil, göz bebekleri.. bana gülümsedi, ve şaşırdım, komik birşey mi var diye düşündüm.. tabi, o sırada yaklaşıyorum, yürüyoruz ve kenarda oturuyor kendisi.. yaklaşınca bana baktığını gördüm, yani üstümde bi aksilik yoktu ama direk gözlerimin içine bakıyordu.. şaşkınlıkla gülümsedim.. geri gülümsedi.. o sırada arkamda kaldı ama ben halen bakıyorum, gözlerimi alamadım hani.. ve hala bana bakıyordu.. sonra mr.sho bişiler dedi ve ona döndüm sonra geri baktım ama artık göremiyordum.. ordaki panonun arkasında kalmıştı..

keşke konuşabilme şansım olsaydı..


17 ağustos 2011..

kuala lumpur havalimanı.. malezya..

17 Ağustos 2011 Çarşamba

As it Comes

fran healy'nin bir şarkısı var, As it comes diye..
hani aynen öyle yaşıyorum şu anda.. i'm living everyday, as it comes..

bunu 3 eylüle kadar bu şekilde yapmak zorundayım.. galiba..

untitled

az önce yazdığım iki sayfa yazıyı sildim..

neden mi?
çünkü yeni tabletteki programda yazmayı tam olarak bilmiyorum galiba birşey yaptım ve herşey silindi..

neyse çok vaktim var.. şimdi nelerden bahsetmiştik..

heh travis-love will come through.
bu şarkı hep içimi aşkla dolduruyor, daha doğrusu aşkı bulacağıma dair umutla..

bu arada büyükmek şöyle birşey galiba.. hani travis'in love will come through şarkısı vardır ya, hiç sevmezdim o şarkıyı.. hatta sevmediğim tek şarkısıydı.. ama şimdi dinleyince, oha lan ne güzel şarkıymış bu niye sevmemişim ki dedim.. böyle bişi işte büyümek herhalde..

bazen, birşeyleri atlatmak için başarı şansını bilmek lazım.. olabilite.. türkçe değil ama you got it right :)

gecen bir arkadaşım şunu dedi..

"var abi.. galiba değil var yani.."

üzüldüm 1 dakika ama sonrasında o kadar da üzülmediğimi fark ettim..

çünkü aralık olduğunu düşündüğüm bir kapının kapalı ve kilitli olduğuna emin oldum..
artık önümde yeni kapılar ve yeni şanslar var, ve onları denemem lazım..

şuna inandığımı fark ettim ayrıca.. doğru şeyler yaparsam, hayatımla ilgili, iyi şeyler, iyi bir sonuca, istediğim sonuca ulaşabilirim..

peki doğru şeyler yaptım mı bu güne kadar.. %70 yaptım diye bilirim.. ama çok kötü şeylerde yaptım, kötü değilde yanlış..

now playing: travis - re-offender..

14 ağustos 2011

Singapur Changin Havalimanı..

Endonezya

Endonezya

genel olarak güzel bir ülke ama çok karışık.. gerçi dünyanın bu tarafında singapur hariç heryer öyle..

gdp 4000 dolar kişi başı, ki bu yükselmiş hali.. singapurun 15 te 1 i, türkiyenin 4 te 1 i, japonyanın 8 de 1 i..

%90ını müslüman bu ülkenin, % 5 hristiyan, % 3 budist ve geri kalanda ortaya karışık birşeyler işte..

şimdi japonlarla gezdiğim için heryerde japon gibi yaşıyoruz, pirinç yiyip, sonrasında sake içiyoruz, geceyi karaoke ile sonlandırıyoruz..

dün gittiğimiz karaoke barda, USAG1 dı adı, çok kötü birşey öğrendim..

bu arada, japon karaoke kültürü bizimki gibi değil, avrupa ve amerika gibi hiç değil..
gittiğinizde karaoke bara, bir anda önünüze 40-50 kadın diziliyor.. bolca dekolteye sahip hepsi, ve hepsi baya güzel.. (not bangkok dakilerde kız erkek ayırt edilemiyor dikkat!!!)

sonra bir odaya veya bir nasıl desem... hımmmm.. lounge a geçiliyor.. bazen açık oluyor bazen kapalı bir oda..
neyse bir kere girdikten sonra odaya, oturuyorsunuz, çerezler geliyor, tabi bunlar asya çerezi.. fındık fıstık yok.. japonyada sushi ve yosun türleri oluyor genelde.. thailand da meyveler ve kurutulmuş ançuez, hamsi gibi birşey oluyor.. endonezyada portakal muz elma şeklindeydi..

neyse bu servisten sonra size soruyorlar ne içmek istersiniz diye.. genelde bu mekanlarda herkez whisky içiyor.. zaten whisky şirketleri sponsor buralara :) (ciddiyim!)..

sek whisky içilmiyor bu arada, whisky-su, whisky-soda, whisky-cola.. bu şekilde çünkü sizin çabuk sarhoş olmanızı istemiyorlar.. aslında sarhoş olmanızı hiç istemiyorlar.. çünkü sarhoş olunca , taşkınlık çıkabiliyor, ayrıca bardak başı para aldıklarından daha az para kazanmış oluyorlar.. o yüzden kendinizi bir anda 8 bardak whisky-soda öderken bulabilirsiniz, ama normalde maksimum 2 bardak whisky içmiş olursunuz..

neyse önce hatunlarla tanışırsınız, böyle metresiniz olurlar o gecelik.. ama öpüşmek veya taciz yok, ama onlar size elleyebiliyorlar bazen, hassiktir diye tırsıyorsun ilk başta.. ama tabi bu mekanına göre değişiyor, thailandda ortam çok daha vahşi.. (beni misafir eden adam bu tür bir barda bir anda mekanın travesti mamasının memesini ( karışık oldu biliyorum ) suratında buldu:))

içkiler yudumlanır sonrasında şarkı seçilmeye başlanır.. kadınlar şarkıyı bitirdiğinizde alkışlarlar, ve oooo you are so good very good derler..

ilk japonyada bu ortama sokulduğumda çok şaşırdım.. kadın geldi oturdu masaya anlamadım bir türlü..açıkcası ben hiç sevmedim bu ortamı, yalandan flörtler, ooo you soo goodlar, yapmacık tavırlar..

ama yabancılar bayılıyor efendim yapcak birşey yok..

neyse endonezyada dediğim gibi nüfusun %90ı müslüman ve geleneksel olarak kadın sünneti yapılıyor tüm müslüman kadınlara bebekken.. midemi bulandıran bir olay bu.. peki ne kadın sünneti?

bir kere erkek sünneti ile tamamen farklı.. erkek sünnetinde ingilizcede "foreskin" denen, asıl görevi penis uçunu korumak olan fazla derinin kesilmesi.. yani penisden et parçası alınmıyor sadece "fazla" olan bir deri alınıyor.. bazıları duyu bazında azaltma hissettirdiğini söylüyor ama kendimden referans hani öyle bişi hissetmedim..

neyse kadın sünnetine geçelim istemeyerek.. kadın sünnetinde klitorisin kendisi ve koruyan "hood", veya şapka kısmı tamamen kesilerek alınıyor.. buradaki temel amaç kadınların seksten zevk almasını engelleyerek, aldatmanın önüne geçmek.. yani kadınların 2 orgazm noktasından biri, vücudlarında g-noktasından sonra en çok sinir ağı bulunan nokta alınıyor.. yaşanılan acıyı düşünün.. böyle birşey işte.. iğrenç.. mide bulandırıcı..

ilk olarak Jean Christopher Grange ın taş meclisinde öğrenmiştim bu olayı, sonra araştırınca mahvolmuştum..


şimdi bu konudan isteyerek çok isteyerek uzaklaşarak biraz endonezya ekonomisinden bahsediyim.. endonezyada yaşam çok ucuz.. mesela minibar da cola 2 lira bira 5 lira idi.. hani gayet uygun fiyat bir minibar için:)

dışarıdaki restoranlarda fiyatlar değişken.. lüks yerlerde en pahalı yemek 78000 rupiah..
100000 rupiah = 20 TL hesabından giderseniz, gayet uygun yani.. hatta bizim okuldan ucuz.. orta düzey bir restoranda iyi bir yemek ise 38000-58000 rupiah arasında değişiyor.. gine inanılmaz uygun.. o yüzden endonezya da gayet lüks bir yaşam sürebilirsiniz..

ama şu var, havalimanı rezalet.. pasaport kontrol rezalet.. ülkede trafik felaket.. genelde inanılmaz motorsiklet var.. sadece geçen sene 7 milyon motorsiklet satılmış.. bir motorsiklet fiyatı 200 lira dersem anlarsınız herhalde.. suç oranı çok yüksek.. turistler için genelde gece dışarı çıkmamalarını söylüyorlar.. ayrıca korsan taksi çok var.. ama gerçek korsan bunlar sizi ıssız bir yere götürüp soyuyorlarmış, çok sık rastlanan bir olaymış..

diğer yandan endonezya mali açıdan aslında çok kuvvetli bir ülke.. gdp düşük ama her sene yükseliyor.. ülke büyüme oranı %7.. nufüs 247 milyon.. dünyanın en büyük 4üncü ülkesi.. cari açık + da.. hiç borçları yok.. ev şu anda endüstiriyel anlamda inanılmaz gelişme gösteriyorlar.. yirmi yıl sonra büyük ihtimalle bayaa güçlü bir ülke olucaklar..

now playing: the dandy warhols-we're used to be friends..

16 ağustos 2011

Jakarta havalimanı-Singapur Changin Havalimanı..





7 Ağustos 2011 Pazar

sekizsekizsekiz

bu yazıyı yazmayı düşünürken çok farklıydı içimdekiler, bilgisayar başına oturunca bambaşka oldu..
bugün yeni bir başlangıç..
birazdan bavulu kapatıcam, ve tokyoya yola çıkıcam.. yarın da bangkonk..sonra da singapur..


Baya Homesick bir durumdayım, fena bir şekilde evime dönmek istiyorum, cidden çok özledim..

Bayadır rüyalarımda eski anılar tarafından rahatsız ediliyorum, rahatsız mutsuz uyanmalar yaşıyorum, uyumaya çalışırken aynı şeyleri yaşıyorum, işler biraz çığrından çıktı..

bu yazı 8 ağustosun 8 i hakkında olucaktı ama olmadı işte, olmasını istemedim bi yerden sonra.. baya düşününçe şunu farkettim, beni rahatsız eden tek şey o şarkının içinde gizli..

i won't let you bury it
i won't let you smother it
i won't let you murder it
our time is running out
and our time is running out
you can't push it underground
we can't stop it screaming out

how did it come to this

yeah you will suck the life out of me
bury it
i won't let you bury it
i won't let you smother it
i won't let you murder it
our time is running out
and our time is running out
you can't push it underground
we can't stop it screaming out

and how did it come to this


evet aslında beni rahatsız eden tek şey bu.. how did it come to this.. nasıl bu hale geldi.. neden böyle oldu.. belki cevapları biliyorum ama anlayamıyorum.. üzülüyorum onu biliyorum.. yapcak birşey yok ama..

Hayatımın şu anki durumundan memnunmuyum? evet, doğru yolda olduğumu biliyorum.. ve bu güzel birşey..

Şu anda yasugide güneş doğuyor denizden.. cidden çok güzel..

umarım herşey güzel olur.. ama sıkıldım bu yalnızlıktan.. 3-5 günde bi türkçe konuşabilmekten.. küçük bir denizde çok ama çok küçük bi balık gibiyim..


dün işten yürüyerek dönerken, ipod shuffledan muzik dinliyordum, yasugi deki büyük köprüden geçiyordum, böyle serin bir rüzgar esiyordu sıcak havada deniz kokusu.. o sırada bodrum bodrum denk geldi shuffledan.. bi hüzünlendim.. bi mutlu oldum.. sonra yine hüzünlendim.. bodrumda öğlen serin rüzgardaki uyuklamalarım geldi aklıma..

nasıl anlatsam, nereden başlasam,
bodrum bodrum
duygu, biraz duygu,, bütün isteğim buydu.
biraz deniz, biraz uyku,, bütün isteğim buydu,
bodrum bodrum
nasıl anlatsam, nereden başlasam,
kaç kişiydik o zaman? bak, kaç kişi kaldı şimdi
bodrum bodrum
bir zamanlar aşık olmuştum, ama şimdi, ismi neydi unuttum
bodrum bodrum
duygu, biraz duygu,, bütün isteğim buydu.
biraz deniz, biraz uyku,, bütün isteğim buydu,
bodrum bodrum
bir zamanlar aşık olmuştum, ama şimdi, ismi neydi unuttum
bodrum bodrum

yüksek sesle söyledim dinlerken.. japonlar garip garip baktı..

umrumda mı? hayır, hiç ama hiç umrumda değil..

31 Temmuz 2011 Pazar

Time is running out.

eski zamanları anmak istedim..

http://www.youtube.com/watch?v=O2IuJPh6h_A

14 Temmuz 2011 Perşembe

Japonya Notları

-Japonlar çok iyi insanlar, her zaman yardımcı olmaya çalışıyorlar..
-Öğlenleri şirkette güzel yemekler oluyor, pilav, yanında et,balık veya tavuk..
-Akşamları ise 100 m ilerdeki Tokami Dormitory de pilav et balık yine, veya 400 m ötede McDonalds var ona gidiyorum..
-watashi matashi anlaşıyoruz..
-ayrıca hazır noodlelar türkiyedeki gibi değil, hani binlerce çeşit var, onlardan acil durumlar için tutuyorum baya..
-Aquarius ve Pocari sweat inanılmaz güzel içecekler :)


Normal bir günüm şöyle geçiyor;

08:00 kalkış
08:05 duş
08:15 kahvaltı
08:40 otelden çıkış
08:50 şirkette üst değiştirme, yeşil indiana jones vari kıyafetimi giyme
09:00 iş başı
12:00 öğle yemeği
12:45 işe devam
16:00 iş çıkış
16:40 bu arada markete gidip günlük ihtiyacları almaca
17:00 otel
19:00 akşam yemeği, film dizi not japonca oyun
24:00 uyku

-Burdaki marketler inanılmaz, 24 saat açıklar ve herşey var içlerinde, komik şeylerde var tabi..
-Mesela manga almaya kalktım, full metal alchemist vardı, yanındakini ne acaba diye bir açtım, bildiğin tentacelı hentai çıktı..
-Ayrıca galiba şehirdeki tek çekik gözlü olmayan insan olduğumdan herkes ağzı açık bakıyor, böyle hele küçük çocuklar çok komik..
-Bu Japon kızları ben işten çıktığımda liseden çıkmış oluyorlar, ve etrafda geziyorlar, bir tanesi markette benden utanıp kaçtı galiba anlamadım :D
-ayrıca bugün farkettim ki hepsi parantez bacaklı böyle, bunlar çok pilav yemiş galiba, berke eyüp bu size diyorsunuz ya skor yok mu diye hani, olm o japon vidyolarındakiler koreli kesin ben ona karar verdim :D
-ayrıca burda da insanlar çorapları parazdan alıyor herhal, kızlar playboy tavşanlı çorap giyiyor:P

-bisikletle işe gitmek çok keyifli, hem insan uyanıyor, ayrıca kulaklığı takıyorum kulağıma, müzik dinleye dinleye gidiyorum baya net..
-yaya saygı inanılmaz, türkiye de ilk gün baya zorluk yaşayabilirim..
-arabayla gitmekten nefret ediyorum, çünkü trafik tersten.. durmadan bir gerginlik yaşıyorum, hassiktir yanlış saptık çarpıcazzzz..
-buzdolabım var, güzel soğuk sandwichler alıyorum mom's kitchendan, yanında elma suyu, baya doyurucu..

-alkol konusunda herşey var burda, odamın kapısında bira otomatı var karakuchi asahi favorim oldu..
-geçen sake alıyım dedim, baktım sakelere, hepsinde kanjili birşeyler var fiyatına göre seçtim birini, sakedir lan ne olcak dedim.. hani daha önce çok kez içmiştim biliyorum neyle karşılaşacağımı.. attım buzdolabına, soğuk içmek için.. 2 saat sonra çıkardım, koydum bi bardak, içim yandı.. sonra bir bardak daha.. bir kötü oldum.. su içip blackout oldum.. bir daha içmiyçem kesinlikle bu türünden, ne lan bu böyle..


-Japonlar hiç ama hiç ingilizce bilmiyor, oooo naaaa tooooo diyorlar hai okay okay diyorum geçiyoruz, ama anlaşıyoruz bir şekilde :) ama adamlar anlasın diye ilAkokul ingilizcesi ile konuşmaktan resmen canım çıktı.. böyle bi 3 ay kalsam okulda elae e girsem 2 sene hazırlığa alırlar..

-istanbulu özledim, bugün bodrum bodrumu dinliyordum da.. bodrum da olmaktansa istanbul da olmayı tercih ederdim bilmiyorum neden.. gerçi yüzmeyi de özledim.. bilmiyorum lan..

-Akihabarayı ararken kaybolmam çok komikti, çok eğlendim tokyoda, singapurda da aynı heyecanı yaşıycam inşallah..
-kaybolmayı sevdiğimi farkettim, takıyorum kulaklığımı, biniyorum bisiklete, bilmediğim yollara sokaklara giriyorum, fotoğraf çekiyorum.. tabi çok japonca azar işitiyorum, bir kaç kez yaya yoluna girdiğim için kızdılar.. nerden mi biliyorum, jitenshaa watkajdsşlakşldaşlsjdşlas diye bağırdılar, jitensha yaya demek ordan :D
-nihongo wa muzukashii desu.. en çok kullandığım kelime..
-kafamı sallamaktan kafam düşüçek, herkeze küçük eğil selam ver..
-burda Konnichi wa denmiyor, KONCWA diye bağırılıyor, ne diyon lan bana diye 1 hafta gezdim sonra öğrendim..
-"so desu neeeeeee" en çok kullandıkları şey..
-şu anda ihtiyaçım olan şeylerden gidiyorum, heya no kagi o kudasai(oda anahtarını verir misiniz lütfen).. mata aimasho (yarın görüşürüz).. hajimemashite (tanıştığıma memnun oldum).. wakarimasen (anlamıyorum) en çok kullandığım olabilir belki :D

-şimdilik böyle ya, tüm işimi malesef 1 km alan içinde görebiliyorum, keşke biraz daha büyük bi şehir olsaydı yasugi, biraz daha kaybolabilseydim..


not: resimler yüklenmiyor, biraz okumak zor gibi gözüküyor kusura bakmayın..

1 Temmuz 2011 Cuma

Staj öncesi yazısı..



Evet çok uzakta görünen gün geldi..
Yukardaki haritada sarı raptiye ile gösterdiğim yer yasugi, 1 ay boyunca staj yapıcağım yer.. çizgilerde yapacağım uçuşlar..

2 ay içinde toplamda;

-11 uçuş yapıcam
-3 gün kadar bir zamanı havada geçiricem
-5 ülkeye uğruycam
-45000 km kadar yol gidicem

büyük ihtimalle elite yolcu olarak geri dönücem:)

aslında itiraf etmek lzm, içimde bir heyecan ve bir korku var..
sonuçta uzak bir ülke, bir almanya, bir ingiltere değil, japonya lan..
hani amerika da değil, kimse ingilizce bilmiyor bu memlekette..
otelime baktım, fabrikaya 2 dakka yürüme mesafesinde, kredi kartı kabul etmiyor, televizyon var, duş ve internet ile ilgili birşey yazmıyor, bu yüzden baya bi sıkkın canım :/

neyse artık yapıcağım şey şu, alıcam sırtıma yeni aldığım çantamı, çıkıcam gezicem deli gibi, kulağımda kulaklık, biraz macera yaşamak lzm..
belki de bir bisiklet kiralarım :)

yasuginin çevresini araştırdım, wikitravel ve tripadvisor sağolsun, birsürü gezicek yer müze, doğal park bilumum pazar, bar var..

en çok heyecanla beklediğim gün ise 4 temmuz, tokyoda bütün gün benim, kaybolurcasına gezmeyi planlıyorum..

yarın saat 16:55 de uçak, binip bir bira istiyip uyumak peşindeyim..

özliyeceğim çok insan var, teker teker söylemiycem, onlar zaten onları özleyeceğimi biliyordur..

bana şans dileyin :)

sayonara:)

12 Haziran 2011 Pazar

1 yıl içinde..


9.6.10 dan 9.6.11 e..

-9 haziran 2010 herhalde en çok hayal kırıklığına uğradığım doğum günlerimden biriydi..
-Haziran ayında kalbim çok kırıldı, ağlayarak araba kullanmıştım lan..
-Kesip atmak harika birşey..
-Haziran ayında 85 kiloydum, eylülde 72 kiloya düştüm, mart ayında 80 kilo oldum, 9 haziran 2011 de 76 kiloydum..
-tam kalbimi toparlıyordum ki, herşeyin çok güzel olduğunu sandım..
-5 ay sonra kalbim yine kırıldı, aynı şekilde..


bir saniye lan ben böyle yazmak istememiştim..

1 yılda,

-2 kez kalbim kırıldı, aynı kişiye iki kez aşık oldum, iki kez ayrılık yaşadım, bir kaç kişiyle birşeyler yaşadım, ama sadece 2 kişiden hoşlandım, biriyle olcak oldu olmadı, diğerinden çok hoşlandım, çok bekledim, çok istedim, çok merak ettim ama, genelde hep yoruldum..
-komik bir şekilde iki kez kullanıldım diyebilirim herhal (üsttekilerle alakası yok)..
-alkol tüm kötülüklerin anası, ben denedim oluyor..
-13 kilo verdim, 8 kilo alıp 4 kilo verdim..
-sosyalleştim diyebilirim,dansa girdim, radyo programı yaptım, dalış eğitimi aldım, salsa öğrendim, organizatörlük yaptık, güler sabanci ve nihat berker adına 600 kaşe bastım..
-ortalamamı yükselttim, kafamı topladım, kendimi keşfettim, yeni öğrenme methodları buldum..
-geleceğimi planlamaya başladım..
-öfkemi bastırmak için dövme yaptırdım.. bileğimdeki değil sağ kolumdaki bu..
-evet 2 dövme yaptırdım..
-çok güzel müzikler keşfettim..
-japonca öğrendim..
-çok kez sarhoş oldum..
-ama az kustum :) ..
-fotoğraf makinesi aldım, fotoğraf çekmeye başladım..
-3 ayda sporda eritemediğim popomu, 1,5 ay koşuşturarak erittim..
-sigaraya başladım.. 6 ay kadar içtim.. bıraktım..



deep in the ocean, dead and cast away
where innocences burn in flames
a million mile from home, i'm walking ahead

i'm frozen to the bones, i am
a soldier on my own, i don't know the way
i'm riding up the heights of shame
i'm waiting for the call, the hand on the chest
i'm ready for the fight, and fate

the sound of iron shocks is stuck in my head,
the thunder of the drums dictates
the rhythm of the falls, the number of deads
the rising of the horns, ahead
from the dawn of time to the end of days
i will have to run, away
i want to feel the pain and the bitter taste
of the blood on my lips, again

this deadly burst of snow is burning my hands,
i'm frozen to the bones, i am
a million mile from home, i'm walking away
i can't remind your eyes, your face.

19 Mayıs 2011 Perşembe

update.. patch lazım




-çok değiştim diyebilir miyim?
-diyebilirim
-mesela 3 haftadır bilgisayar oynamadım, benim gibi oyun bağımlısı için büyük bi değişim..
-olgunlaştım.. cidden.. hissediyorum, büyüdüğümü..
-şu son 6 ay da yaşadığım değişme inanamıyorum desem yeridir..
-popim tavan yaptı (ne demekse :) )
-aslında bir zamanlar fırtınalar estirirdim modundayım..
-ama şu an "ah bu ben"..
-mazhar fuat özkan mode on..
-neden bilmiyorum uzun zamandır türkçe müzik dinlemiyordum, aslında ne kadar güzel..
-hele mor ve ötesine olan saygımı geri kazandım diye bilirim, lisede bize attıkları kazıktan sonra..
-bi açıdan tam bi liseliyim, nasıl davranıcağımı bilemiyorum, ne yapıcağımı bilemiyorum, kendim olamıyorum ve bu çok, ama çok sinirimi bozuyor, herhalde liseden beri ilk kez böyle birşey hissettiğimden..
-sudance night organizasyonundan ve arkadaşlarımla yarattığımız başarıdan gurur duyuyorum..
-ödül töreninde görev verilmesi gururumu okşamadı değil hani..
-foto gani kesildim bu arada ve gayet zevk alıyorum..
-berke: oğlum 3 haftadır kardeşinin hobisini siktin biliyorsun dimi..
-herşey bir yana, kendimi geliştirdiğimi hissetmek çok büyük haz veriyor..

ah bu ben - mazhar alanson

zor olsa da galiba donuyorum sana
gel dersen hemen
cagirmazsan gecerken
yerle gok arasinda bir yerde
sen beni tanimazsin
severim de soylemem
sen beni uzak sanirsin
bilirim soz dinlemem

ah bu ben kendimi nerelere kossam
saklansam bir yerlerde gizlice aglasam
ah bu ben kendimi nerelerde bulsam
cekilsem sahillere hayaller mi kursam

1 Mayıs 2011 Pazar

update


-uzun süre oldu yazmayalı..
-hayatımda çok şey değişti..
-hayatın önünüze ne çıkaracağı belli olmuyor, hem de hiç..
-bu haftasonuna kadar çekindiğim, arkadaş olmaktan kaçındığım bir kaç insanın aslında ne kadar iyi insanlar olduğunu fark ettim, çok mutlu oldum..
-çok iyi yeni arkadaşlar edindim bence..
-geçen hafta dilek tutmuştum, umuyorum olucak, yıldız kaymaları hep şans getirdi..
-travis sevdam patlak verdi yine, fran healy nin solo albümünü yeni fark etmek üzücü..
-BUTTERCUPS!
-staj heyecanı sarıyor hafiften çevremi, inşallah radyoaktif balık yemem japonyada..
-insanın kendini durdurmaya çalışması bir yerden sonra patlak veriyor ya, alkolle de,sıkıntı..
-Fringe de nereye gidiyor ya, jja üzmiycek lost gibi inşallah..
-Lie to Me iptal edilmemiş! 4üncü sezon şansı varmış, çok mutlu oldum..
-Laytmın izlemek istiyorum..-
-son çekilen resimlerime baktım, son 4 ayda aldığım kilolardan kurtulmam lzm..

-herşey bir yana bu haftasonu çok ama çok eğlendim..

Fran Healy, Buttercups


it never rains but it pours
do keep the wolf from the door
i see him sitting in silence
outside my house
quiet as a mouse

i tried to buy you roses but all the stars were closed (evet stores degil, stars diye belirtmiş mr. healy)
and if i had a diamond ring i’d wear it through my nose
but i can’t dance and i can’t sing
a loser i suppose

so all i have is buttercups
all i have is buttercups
what is wrong with buttercups
who knows

you said to have and to hold
do let me in from the cold
i see you sitting in silence
inside your house
quiet as a mouse

i tried to buy you roses but all the stars were closed
and if i had a diamond ring i’d wear it through my nose
but i can’t dance and i can’t sing
a loser i suppose

so all i have is buttercups
all i have is buttercups
what is wrong with buttercups
who knows

and this could be life as we know it
how can i see if you never show it
i tried to buy you roses
but all the stars were closed

i tried to buy you roses but all the stars were closed
and if i had a diamond ring i’d wear it through my nose
but i can’t dance and i can’t sing
a loser i suppose

so all i have is buttercups
all i have is buttercups
what is wrong with buttercups
who knows
who knows
who knows

8 Şubat 2011 Salı

Not..



Bazen oturuyorum.. Hiç birşey düşünmüyorum..
Korkuyorum belki de..
Aslında korkmuyorum..
Yeni bir adım atmam lazım.. Dün babam ve arkadaşları ile içtik..
Etler geldi gitti.. Kırmızı eti seviyorum..
Her neyse düşündüm..
Anlattıkları hikayeleri, aşkları, kavgaları.. Babamın eski sevgililerini..
Karabaşın bir gecede simsiyah saçlarının aşk acısından bembeyaz olduğunu ve kırbaç olduğunu..
Kimbilir ne kadar çok seviyormuş..
Bir başka arkadaşının para karşılığında arap prensini sikmesini.. Evet Prensini..
Diğerinin iki kişiyi dövmesini.. hepsi de koca koca adamlar.. Garip.. Hemde çok..


Ne öğrendim? yeni birşey öğrenmedim.. Sadece bildiğim şeyleri doğrulayan şeyleri..
Neler geçip gidiyor.. Her anlattıklarında bir gülümseme..
Ama içinde bir hüzün.. Alternatif evrenleri düşünüyorlar gibi.. Belki de..

Fedakarlık büyük erdem.. Insanın kendinden birşeyler vermesi..
Ama birisi kendisinden birşeyler verir, diğer taraf vermez ise asla olmuyor..
Dedem rahmetli hep derdi..
"Kimseye altından kalkamayacağı yük/borç/değer verme.. Sonra sana düşman olur.."
Sevgi içinde böyle..

Kendime bakıyorum.. İyi biriyim.. Bence öyle.. Olmaya da çalışıyorum..
Tabiki kusurlarım var..
Hatalarım var..
Hemde çok..
Ne istiyorum..
Ben ne istiyorum..
Evcil adamım..
Ama light erkek tipinde değil..
Göründüğümden daha kıskançım mesela..
Evcil derken, sevmek ve sevilmekten başka bişi istemiyorum..
Sevdiğini sahiplenmek, ve onun beni sahiplenmesi sadece..
Gözlerindeki parıltıyı görmek..



Moulin Rouge daki gibi..
"The greatest thing you will ever know, is just to love, and be loved in return.."

Birde nerde duydum hatırlamıyorum..
"Sizi gerçekten sevenler, siz onları hiç sevmediğinizde bile, sizi sevenlerdir.."
Ama benim editim..

Dönüşü yoksa, kendi sevginizin üstüne su dökmek zorundasınız..
Hiç ateşe, şömineye su döktünüz mü?
Çoşş diye bir ses çıkar, odunlar çatlar, ve simsiyah, kapkara bir is yükselir..
Her tarafa yapışır.. Kapkara olursunuz..



Aynen öyle, dökün..
Kalbinizin üstüne, ve bir çoşş etsin.. Odunların çatlayıp kırılma sesi..
Kalbinizin kırılması..
Çatlaklar.. Parça parça..
Siyah bir is üstünüzde..
Ellerinizde, yanaklarınızda, saçınızda..
Ve temizleyene kadar canınız çıkar.. Sadece bir şekilde çıkar bu..
Gözyaşı..



Şu dünyadaki en kötü şeylerden biri nedir biliyor musunuz?
Sevdiğinizin gözünün içine bakıp, sizdeki aşkın bir küçük damlasını bile onun gözlerinde görememektir herhalde..
Ben yaşadım, ordan biliyorum..

8 Şubat 2011 03:23 Öğleden sonra, güneş gitti, hava soğuk..
Marekeşim, Caddebostan..

P.S.
Ilk kez bir blog yazısını kağıda döktüm.. bir de bugün ayın 8'i imiş ama bilmiyordum..
Garip..

6 Şubat 2011 Pazar

Güzel uyumak..


Bu aralar benim yapamadığım birşey.. hep bir kabus hep bir karabasan..

Perşembe uludağ.. Kartalkaya yattı..

Bugün kardeşimle alışveriş.. eğlenceli olucak bence..

Günün şarkısı

The Cranberries - Animal Instinct

suddenly something has
happened to me
as i was having my cup of tea
suddenly i was feeling depressed
i was utterly and totally stressed
do you know you made me cry
do you know you made me die

and the thing that gets to me
is you'll never really see
and the thing that freaks me out
is i'll always be in doubt
it is a lovely thing that we have
it is a lovely thing that we
it is a lovely thing, the animal
the animal instinct


Resim: I had a bad bad dream. by Lukreszja

5 Şubat 2011 Cumartesi

güzel şarkı..


Brandon Flowers - Jacksonville

Slow down your mind
Fill the unknown spaces with truth and light
If you can find the time, time seems so slow
Now we're stuck here asking, where did it go?
(And where do we come from?)
And what are we here for?

But there we were looking out some country window
And although we had our problems, we were fine
The sky was blue and the night was all I wanted
Let me be your comet, I will fly


Summertime so sweet
Luxuries of childhood were on our feet
In the sun sun sun
Baby run run run
Baby run run run
Baby run run run

Games will be portrayed

But there we were looking out some country window
And although we had our problems, we were fine
The sky was blue and the night was all I wanted
Let me be your comet, I will fly

The sky was blue and the night was all I wanted
Let me be your comet, I will fly


I've been to Jacksonville
I've been to Monterrey
I've felt a mother's love
I've seen the colors change
I've cried a million tears
I've caused a million more
I've been to Jacksonville

There we were looking out some country window
And although we had our problems, we were fine

ben hiç..



ben hiç,

..oturana kadar aklımda çok şey vardı şimdi hiç biri yok..

annem bana geçen birşey dedi.. ve haklıydı..

Vazgeç artık oğlum vazgeç..



resim:The nothing by DianaCretu
ilk başta hayır desemde, vazgeçtim..

2 Şubat 2011 Çarşamba

bugün güzel değil..



-02.02.2011-

Defne Joy Foster vefat etmiş..
Sonra köpeğimin kaçtığını öğrendim..
Evet.. bugün güzel değil..




Resim: Sadness by GajoTNT..

31 Ocak 2011 Pazartesi



- hava çok soğuk..
- burdan kaç kişiye ulaşırım bilmiyorum ama 6 yaşında eğitimli dünya tatlısı golden istiyen varsa bana ulaşabilir..
- belki de Ruhi'yi kaybetmek istemediğimden buraya yazıyorum..
- beni dersden bırakan kenada ya selamlarımı yolluyorum..
- kalmam kendi suçum kabul ediyorum, ama biraz tölerans gösterilebilirdi hani hani..
- bir daha kenada? hiç istemiyorum..
- malzeme dersleri ybf dersleri ile çakışırsa kendimi kesicem..
- yarın alışveriş.. sonra ozanla içmece inş..
- resmin adı day before endless night bu arada.. sahibinin adını unuttum..
- Yarın erken uyanmayacağım için mutluyum..
- itiraf ediyorum 10 parmak yazamıyorum 7-8 parmak yazıyorum..
- aklıma çok şey geliyor onları kağıda dökmeye üşeniyorum o an, veya kağıt olmuyor.. keşke yanımda o lazer klavyelerden olsa, koy yaz babam yaz..
- şu anda kendimden hiç memnun değilim..
- evet..

30 Ocak 2011 Pazar

-to do list-

- Sağ kol dövmesinin ilk ayağı arkaya yazılacak olan olcak..
- Snowboard öğrenilecek, Kartalkaya ya gidilicek..
- Ders seçimi için dersler seçilecek..
- Spor bi düzene oturtulacak..
- 2 kilo gidicek..
- Dövmenin çevresine çizim çalışılacak..
- İYİLEŞİLECEK!!
- Raid yapmalı!
- Htc Desire HD alınacak..
- Lomo alınacak..
- bir de kardeşimin nikon kamerası alınılsa..
- Jay Jay biletleri alınacak! ( bunu yarın yap! )
- Müzik arşivi daha da genişletilecek!
- Japonca geliştirilecek!
- Aikido/Tai box bişi seçilecek!!
- üst baş alınacak!

ilk 1 ay hedefleri bunlar..

hadi bakalım

-Romantik Komedi-

evet closure, ihtiyacım olan buydu..

closure, güzel.. garip biraz da hani..

Bir aşkın son damlaları yastığa, ve yorgana düşermiş.. Yatarsınız, içiniz rahatsız günlerdir rahat uyurken o gece uyuyamazsınız.. daha ilk andan anlarsınız.. bu gece uyku yok.. zorlarsınız kendinizi.. olmaz..

Pes edersin.. uyumaya çalışmazsın.. karanlık odana giren hafif ışık zaten suratına vurur.. diğer tarafa dönersin.. geçirdiğin tüm zaman iyisi kötüsü gözünün önünden geçer.. bir romantik komedi fragmanı gibi, ilk gülüşler, ilk seni seviyorum, ilk öpüşme, ilk sevişme, ilk yıl, ilk kavga, ilk gözyaşı.. ve mutlu olursun.. hayatının bir kısmı çok güzel geçmiştir.. üzülürsün tabi, ağlarsın.. sesin çıkmaz, vucüdun titrer ayaklarını karnına çekersin, yorganı gözlerine.. ama sesin çıkmaz..

Ağlarsın, böyle güzel birşey bittiği için, ve yine ağlarsın sonunda rahat hissettiğin için, artık içindeki en küçük umut bile bitmiştir.. bu iyidir.. artık yeni bir adım atman gerekir hayatta.. closure güzeldir.. candır.. Aşkın son damlalarını yorgan emermiş..

Bu resmi deviantart'da buldum.. By SauceyMarie



this is the first day of my life
i swear i was born right in the door way
i went out in the rain
suddenly everything changed they're spreading
blankets on the beach
yours is the first face that i saw
i think i was blind before i met you

i don't know where i am
i don't know where i've been
but i know where i want to go
so i thought i'd let you know
these things take forever, i especially am slow
but i realized how i need you
and i wondered if i could come home
i remember the time you drove all night
just to meet me in the morning

yeah i thought it was strange
you said everything changed
you felt as if you just woke up
and you said, "this is the first day of my life."
i'm glad i didn't die before i met you

now i don't care, i could go anywhere with you
and i'd probably be happy
so if you want to be with me
with these things there's no telling
we'll just have to wait and see
but i'd rather be working for a pay check
than waiting to win the lottery
besides, maybe this time it's different
i mean, i really think you like me

27 Ocak 2011 Perşembe

öyle böyle


-blogumun kalitesi düştü.. farkındayım..
-geçen şeyden bahsediyordum sevgili ile sevgili olmamış olmayı umma meselesinden..

şimdi.. mesela o kadar uyumlusunuz ki.. yani aşıksınız.. bakıyorsunuz gözlerine o da size aşık.. onunlayken hayat şarkı gibi.. böyle ayak bastığınız yerde çicekler çıkıyor gibisinden.. gençsiniz.. 18-19 belki 20 belki 22.. bu yüzden hep korkuyorsunuz.. çünkü diyorsunuz ki evet bu.. yani bu kız.. yada belki bu erkek.. aşkınız.. seviyorsunuz yani.. hayatınızın geri kalanını onunla geçirebilirsiniz.. onun sizle aynı düşünmemesinden korkuyorsunuz.. bu yüzden diyorsunuz ki, keşke daha geç tanışsaydık.. evlenirdim bile.. evet işte bunu anlatmak istemiştim..

- annem geçen geldi dediki, oğlum düşünüyorum artık daha böyle uzun düşün, kendinden biraz genç bi kız bul, babana bakma bence 25-26 yaşında evlen en iyisi, ama önce uzun süre çık ki tanı iyice..

durdum..

döndüm anneme ve şöyle dedim.. anne son 2.5 sene naptım ben?

annem, ya biliyorum ama böylesi.. fln diyordu..

dedim anne bak bir süre free takılcam.. birşeyin olacağı varsa oluyor zaten..

tamam dedi gitti.. hey allahım ya..

- gece saat 2 de canım yayla ekmeği çekiyorsa içinde kesin birşey var.. hamuru belki kolombiyadan geliyordur..

BECUZ İ'M COLOMBİYAN??? lan burak hala gülüyorum:)..

artık cumartesi dışarı çıkabilmem lzm..

bloodhound gang arşivimi toparladım.. radyoda ikinci sezon yeni şarkılarla olcak..

yaptıracağım yeni focus dövmesiyle FUCK US diye dalga geçen başka biri olursa
dövcem..

asıl kanji öğrenip rüyamda gördüğüm dövmeyi yaptırmak istiyorum..

bakalım bu kanjiyi bilen var mı..

bakmak çok kolay aslında bilgisayardan anlayan çözer..

bu kadar..

ha birde, umarım djokovic alıcak şu avusturalya açığı..

düzgün ama yamuk kafa.. ha birde yokuş..


Dün gece o satırları yazdıkdan sonra dereceyi bir koyuyim düştümü ateşim dedim.. 33.79 çıktı.. hemen vikipedia dan araştırdım.. Hipotermiye girmişim :) dedim iyi hoş fln sarıldım sıkı sıkı düzeldim..

-Sabah kalktım.. böyle inanılmaz bir ter içindeyim.. gözlerimde yaşlar.. sinirim bozulmuş.. dudaklarımı ısırmışım deli gibi.. tavana baktım.. kardeşim geçti odamın yanından tünaydın dedi.. duymadım bile.. şoktaydım..

Herhalde gördüğüm en kötü kabuslardan birisiydi.. eğer böyle bir kabus görüyorsam, kesin hastalıklı bir bilinçaltım var:)..

Düşünsenize sevgiliniz sizi dedesinin arkadaşıyla aldatıyor.. nasıl bir hastalıklı kafa yapısı bu.. ama mesela kalbim kırık uyanmadım bu + birşey.. yani öfkeliydim.. Hemde çok öfkeliydim.. ama içimde bir tek burkulma bile yoktu..garip bende ne yazıcağımı bilmiyorum şu anda..

neyse kafam çok açıktı zihnimde.. günlerdir bu kadar iyi hissetmemiştim.. hemen soyundum girdim duşa.. umut sarıkaya deyişi ile duygusal duş aldım.. arın arın arındım...

ha birde şöyle bişi daha vardı..

yokuş işte günlerdir hem bir yokuş oluyordu rüyamda.. ve o yokuşu böyle kayalık gibi dağa tırmanır gibi.. herkez yürüyordu.. ama yani barbaros bulvarı ama %70 derece fln duruyor böyle.. ben ellerimle taşları kavrıyorum kendimi yukarı çekiyorum ellerim kanıyor canım çıkıyordu..

dün gece yine o yokuştaydım.. baktım yukarı çıkmam lazım çünkü arkasında okulum var.. elimle taşı kavramak için öne hareket ettim.. o anda bir baktım orda küçük bir basamak var.. bir adım attım.. bir tane da basamak.. artık basamaklar vardı ve çıkmaya başladım.. iyi birşey olsa gerek..

-hastayken sabahlayan tek insanım herhalde.. bir de siyah golflerden nefret ederim.. bu kabustan sonra..

25 Ocak 2011 Salı

MEDIC!!!!!!



- merhaba blog..
- blog www.sacmalamaca.com dan yayınlancaktı ama sorun oldu..
- yakında çözülcek inşallah..
- hasta oldum, önce titreme, boğaz, ciğer derken, ateş çıktı 39 oldu..
- varsa yoksa ibufen reyiz..
- iyi ki kaşa gitmedim..
- eğer orda hasta olsaydım napardım hiç bilmiyorum..

-hayatımdan spoiler-

- hep bir hayalim olmuştur.. böyle hasta olduğumda, sevgilim gelicek.. öpücek beni alnımdan.. çorba fln yapcak.. yanımda oturucak elimi tutucak.. eli saçımda gezicek fln.. ben mutlu olcam.. iyileşcem sonra o da benden kapıcak hasta olcak.. çünkü ne biliyim sevgiliden geçen hastalık hiçbir zaman koymamıştır bana :) daha olmadı bu hayalim inşallah olur demek de garip hani.. hastalanmak istercesine.. ama işte hoş..

-hayatımdan spoiler bitti-



bu üsttekiler 2 gün önce yazılmış bulunmaktadır..

şu anda resmi olarak 27 ocak..

- ateşim en yüksek 39 u gördü..
- pek birşey değil ama çok sık çıkıp iniyor son 6 saatte..
- en son bi 38 yaptı in lan aşağı dedim indi..
- indi ama 37.5 e indi:)..
- Fact vermeyi seviyorum..
- Ahanda fact #1: Erkeklere asla güvenilmez, erkekler pisliktir..
- Kaynak veriyim hemen: Ben!
- Kaynak açıklayıcı not: Kendime bakınca sevgilim olduğunda diğer erkeklere niye güvenemediğimi fark ediyorum >.< ..
- Lie to Me dünyanın en güzel dizisidir..
- Götümden Can Yücel şiiri attım millet laykladı..
- Staj işim halloldu!!
- Radyo da yanıma güzel bir karşı cins almak istiyorum.. böyle cemceminay - oylum stayla..
- Şu hastalıkla beraber 3 gündür sigara yok..
- Istemiyorum da ztn..
- Artık temiz nefes istiyorum kendime..
- He ortam olur içeriz? Bakarız ya :)..
- 23 dinliyorum şu anda..
- Şu kartalkaya işi olsun istiyorum.. artık bi yerlere kaçmalı..
- @amsterdam! yazanlara inanılmaz kılım.. Millet çatır çatır gidiyor ben iki kez direkten döndüm.. Seneye acıma yok :D
- Iyileşiyim ilk iş spor.. hala duruyor ayakkabılar gıcır gıcır..
- Kaşa gitmemek nasıl isabet olmuş belli değil..
- Ama yazın gitcem Kaşa ve alcam brövemi!!
- Şarkı biterkene..

23 seconds, all things we love will die
23 magic, if you can change your life

- Bu hafta da raidler yattı..
- Artık kanepeden kalkabilmek istiyorum!!
- O kadar hastayım ki 3 gündür OYUN oynamadım lan!!!
- SWR i don't wanna fall in love!

i know that you're the right girl but do you think that i am the right man?

- Düşünmüyorum ama yatarken aklıma gelmesi çok can sıkıyor..
- diyalog!!Annem->A: Arkadaşı->B: Ben->C: Götüm->D:

Setting:Anne ve arkadaşı mutfak da ben salon da kanepe de..

A: Ya bak bizim oğlanla sevgilisi barışmışlardı, çok iyi gözüküyorlardı. Bir anda ayrılıverdiler..
B: Ay ne güzel! Bizim kız da ayrıldı biliyor musun!!!
C: ?!?!?!?!?
D: (inanılmaz havaya kalkar)
C: (içses: Allah kahretsin nasıl bir piyasam var benim:) Most eligable Banchlor in 1989 borns :) )..

- Cidden lan kim istemez ki beni..

Hep şey düşünmüştüm.. yani Birini çok sevdiğimde..
Ya daha çok gencim.. Ama ben çok seviyorum.. Hatta evlenirim bile lan.. Keşke 26-27 yaşında tanışsaydım.. Şimdi olmaz olamaz çünkü.. dünya da kaç insan var ki bana göre?

Böyle bi düşünce tam yazamadım şimdi ama garip ya daha yazıcak çok şey var ama baktım ateşim çıkıyor.. ben uzanıp dizi izliycem..

Kötü bi yazı oldu bu..

21 Ocak 2011 Cuma

how you doin'



your crazy heart, my crazy love, repent now
how many times ? as long as you wish
how many times ? the world will go around
how many times ? as long as you want
how many times ? the world will go around

Kazu Makino ya, sahnede sanki ellerinde ipler, kukla oynatıyor.. o zaman şimdi ben bullet point formuma geçiyorum.. geçtim..


- radyo programı yapmayı özledim. cidden çok özledim..
- yeni spor ayakkabı aldım, şahaneler tam gaz spora devam bu sefer salak salak ara vermiycem.
- kilo aynı ama biraz gevşedik tabi..
- üstte ".." yerine "." yaptım yanlış oldu..
- güzel yazdığımı söyleyen insanları seviyorum..
- Iphonedan bıktım artık düzgün bi android telefon ve android market istiyorum!




- Raid yapmak istiyorum..
- Bunu aileme haykırmak..
- Şu final dönemini atlattıysam dünyada herşeyi yenerim ben..
- Melih Gökçek'e saygı duymak beni üzüyor..
- Buna üzülmem kendimi kaybetmediğim anlamına geliyor..
- Dünyada birşey de istediğim şekilde gitsin tanrım..
- Tanrı ya ticket açtım..

Hey merhaba,
Geçen hafta bi ara bi dilek tutmuştum ama istediğim gibi olmadı. sonra böyle devam etti yine. Dilediğim şey yine olmadı. Galiba teknik bi aksaklık oldu tanrım bi bakabilir misiniz. Siz sormadan söyliyeyim, Tüm addonları disable ettim ve WTF folderımı da sildim.. Lütfen bana en kısa sürede dönün, ilginize teşekkürler.

Saygılarımla,

Gani

- Blogumu kenada dan okuyan kim çok merak ediyorum.. Ayrıca 1 Hawaii ve 3 fransa var..
- ÇIKIN LAN ORTAYA!
- Annemler birinci dövmeden sonra 2inci ve 3üncü fikirlerime karşı çıkmadılar..
- Galiba alıştıra alıştıra oluyor bu işler :)
- O ZAMAN www.dafont.com :)..
- Steelseries kulaklıklarım gelince ne raid yapıcam..
- Ezgi keser artık seni görmek istiyorum..
- Naber lan Opraam.. Hala gülüyorum evet..
- Bu dönemin belirsizliğine çakıyım ya.. Harbiden ama her ders bi muallak..
- Bir avukat görmüştüm adı, Mualla Ak dı.. Komik lan.. karar veremiyor fln..
- Aylar sonra bugün ilk kez white mocha içtim.. karamelli 60 derece..
- Hala güzel..
- Kartalkaya'ya gitmek için sabırsızlanıyorum..
- Zaten uzaklara kaçasım var.. Artık bi board öğrenme zamanı..
- Bir asmalı yapmalı..
- Kompozit sınavından önce elimi kırma çabasının duvarın içe göçmesiyle sonuç bulması komikti..

-FAAK
- Dövmemin fontunu bulamıyorum..
- Neyse ben onu arıycam esen kalın..

18 Ocak 2011 Salı

bu şarkı..



bir gün evlenirsem, önce evlenme teklifimi bu şarkıyla yapıcam..

i want somebody to share
share the rest of my life
share my innermost thoughts
know my intimate details

someone wholl stand by my side
and give me support
and in return
shell get my support
she will listen to me
when i want to speak
about the world we live in
and life in general
though my views may be wrong
they may even be perverted
shell hear me out
and wont easily be converted
to my way of thinking
in fact shell often disagree
but at the end of it all
she will understand me


i want somebody who cares
for me passionately
with every thought and
with every breath
someone wholl help me see things
in a different light

all the things i detest
i will almost like
i dont want to be tied
to anyones strings
im carefully trying to steer clear of
those things
but when im asleep
i want somebody
who will put their arms around me
and kiss me tenderly

though things like this
make me sick

in a case like this
ill get away with it





demin de kımpasit procesine çalışmak için kahve alırken ekranda tam bu konser vardı.. çok manidar geldi..



bunu ben neden şimdi öğrendim..

üstelik yani adam benim gibi tüysüz hani :)

17 Ocak 2011 Pazartesi

dürüst olmak


güzel şey.. çok kapı açabiliyor..

iyi yalan söyleyebilen,iyi yırtabilen biriyim ama yinede dürüst olmak çok güzel birşey..

ha neden buraya yazdım.. microblogluk bişi ama twitterda herşey uçup gidiyor bu uçup gitmesin..

ha bide jay jay geliyormuş yine, yine bronx pi sahne, tek sorun sevgililer gününde..

kendisi bence cihangirde eve çıktı..

ha gidilir mi? gidilir.. ama nasıl?

16 Ocak 2011 Pazar

romantik dram..


bunu yazmayı unutmuşum.. gece 3 te yazınca öyle oluyor..


romantik komedi olarak sınıflandırılmaması gereken filmdir, çünkü ...

--- spoiler ---

... tom için summer romantik bir dramdır. biz de tomun gözünden izliyoruz olayları. komedi kısmı ise her ilişkide bulunduğu kadar, biraz da tom'un gözünden olayların cilalanmasıyladır. summer'vari kadınların herkesle "arkadaş kalma, olma" niyetleri biraz da aşık olmadıkları adamın aşklarından büyük keyif almalarındandır, keyif alırlar ama aşık olunma şımarıklığı ile de çekici olurlar ve bu da tom gibilerin yetindiği bir durumdur. her halükarda tom yürütür ilişkiyi, bu çelişkiye dayanamadığı ve biraz da isyan etmeye başladığında ise huysuz bir adam gibi olur. tüm bunlar da bu filmi romantik komedi değil romantik bir dram yapar. tom'un summer aleyhine konuşan arkadaşlarını susturmak için siz ne anlarsınız tripleri yapması da bu dramın acıklı bir parçasıdır.

--- spoiler ---

filmin görsel olarak bir kaç orjinal öğe dışında bir yeniliği, çekiciliği bulunmaz. ayrıntılardan bazıları hoştur sadece.

üstelik nasıl bir gözse bu zooey deschanel'ınki, çok bakarsan bir süre sonra hipnotize olursun sanki, o derece tehlikeli. arada da gözlerini daha bir açıp şiddetini arttırıyor olmalı bakışlarının.

bir de summer ile karşılaşsam ona derdim ki "yeah, you're such a bitch baby"

Eksilabu

http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=21632486


neden mi bu yazıyı yazdım?

biraz kendimi buldum..

biraz filmde hissettiğim ama söyleyemediklerimi buldum..

güzel film ona laf yok ama ne biliyim çok güzel özetlemiş..

ztn başında diyordu, this is not a love story diye..

neyse benim finallerim var..

ztn mikroblog-macroblog-blog-facebook derken nasıl yalan oluyoruz belli değil..

şarkı yazmadan olmaz..

Red Hot Chili Peppers

Make You Feel Better

she is the one she is the only one
she´s got real back like gonna make me cum
i say
then i smile. i mean really smile
i got dream so wide like a country mile
i say
now i´ll take it its better for you
somehow we´ll make it cause that´s what we do.
look a star in the open sky
i see you see me and that is why i
hump along to the cowboy beeb
when i fell your thigh jump up to me. i say
now i´ll take it its better for you
somehow we´ll make it cause that´s what we do.
something i felt when love is your only friend and
we are the ones that will make you feel better
someone to spare when love is the only end and
we are the ones that will make you feel better
oh yeah!
in a world that is wrong and muck
i got to set my sights just to get struck i
i walk away from a break and fall
with the punch down mouth and the pack style
i said
she´s the one, she is the only one
tha makes me touchmyself until i´m done. and..
tell me now and i´ll tell it when
between the seat of stars make a diagram and..
something i felt when love is your only friend and
we are the ones that will make you feel better
someone to spare when love is the only end and
we are the ones that will make you feel better
ooohhhh yeeahhh!!!
heeelll yeeaahhh!!!
oh yeah!
so alive i´m right on touch
giving so much mouth to the riddle rust i say
take me there i should really care
like more for me gonna hear my prayers i say
now i´ll take it its better for you
somehow we´ll make it cause that´s what we do.
something i felt when love is your only friend and
we are the ones that will make you feel better
someone to spare when love is the only end and
we are the ones that will make you feel better
we are the ones that will make you feel better
we are the ones that will make you feel better
we are the ones that will make you feel better and
we are the ones that will make you feel better
now...

15 Ocak 2011 Cumartesi

3 times and you lose..


and it's 1, 2,
3 times and you lose..
of course it doesn't matter how you say iti
i'm out of love..
so there's nothing really more to say..

i'm throwing it all away..


İŞTE DÖVMEM!!! çok gzl ya şahane valla..

Şaka lan şaka o değil dövmem:) benim ki daha sade, slogansız, anlamlı, hoş, seksi..

Argh o kadar garip bir zamandayım ki.. Perşembe günü uyumadım, Cuma 4 de yattım 5 de kaldırıldım, laba gittim, 8 de yattım gece 3 de kalktım sabah 9 da yattım, öğlen 3 de kalktım, hala uyumadım, ve hala 1 gün geçmemiş gibi geliyor..

Final de uyuyakaldım.. FTIR spectrum una bakıyordum.. C=C , N-h çıkartmaya çalışıyorum.. bi baktım ozan 2inci sayfaya geçmiş.. Lan dedim.. OĞLUM dedim.. demedim..

ya neyse zevzekliği bırakalım..

bi baktım 20 dakka geçmiş.. iyi oldu ama sonra iyi yaptım..

ardından ardından ne oldu ne oldu. Ha sezon 3 bitti. tabi erken kestik bu sezonu. 4üncü sezon olmuycak diziyi kötü bitirmek zorunda kaldık.. Neden mi, Reytingler düştü:)

neyse aslında iyi oldu, yorulmuşum, hem de çok.. böyle üstümden bi yük kalktı, daralıyordum, niye böyle oldu diye..

üzülmüyor değilim ama yani sonuçta güzel olan birşey bitti, güzel olan birşeyin bitmesine sebep olduğu içinde kızgınım çok..

ama yorgunum elimden gelicek birşey yok bu noktadan sonra..

alttan alttan aslında kendime söylemişim bunun sonunun geliceğini, ve hazırlamışım kendimi aslında.. bunu fark ettim.. bir de şunu fark ettim, güçlü olmama rağmen öyle anlarda güçlü olamıyorum.. tüm zincirlerimi kırıyorum.. bence iyi.. sonra insanın içinde kalınca çok kötü oluyor..

gerçi ayrılıkmış gibi gelmiyor.. ztn normal süreçte ayda 1 kez görüşmekten herhal..

sonuç? tatlısıyla kötüsüyle bir 2.5 sezon, güzel anılar, kötü anılar, çıkarılıcak dersler, kırık bir kalp.. ama kalpler phoenix gibi, yada uzun türkçesi ile zümrüdüanka kuşu gibi.. illa ki biri gelip küllerinden diriltiyor..

iyi biriyim ben.. sevimliyim ne biliyim belki akıllı sayılırım.. şapşalım, serseriyim.. biri benim için adam gibi adam demişti.. bence öyleyim..

she wants revenge ile bitiriyim.. biraz hc sonra..

Someone must get Hurt


please don't touch me, i've come to far to let you bring me down
he's thinks that i'm easy but try as you might you can't have me now
these tedious dances we run through but i've memorized them now
i quietly melt down and consent to you if only just to bawl

as i stare through you and i stand quite still
and a alarm sounds just up the road
i can tell you'd like some company but i can't fix you and you don't want me

i call for the witness, present the facts right down to the little things
they say the heart is resilient, in black and white you swore there'd be no strings
i sneak out the back door, but the gavel strikes
and i can hear you cry, and the sound of my footsteps
this time they will be no long goodbye

as i stare through you and i stand quite still
and a alarm sounds just up the road
i can tell you'd like some sympathy but i can't fix you and you don't want me

how can i trust you? how could you need me now?
its getting to be so cold,
the decision is in that i won't break
you cant even run with our lives at stake
well, someone must get hurt and it won't be me
the decision is in there will be no fight
it might sound cold but i know its right
cause someone must get hurt and it won't be me..