
Çok ama çok kötü bir rüya gördüm.. güzel başladı, sinir krizi ile bitti..
Herşey söyle başladı.. Böyle yolda arabayla giderken gözlerim kapanıyordu, dedim geç saatlere kadar finale çalışcam napıyım bari uyuyim.. Herşey çok gzl di eve vardım soyundum, attım kendimi yatağa.. sorgu sual yok hemen pikeyi geçirdim üstüme.. gözlerimi kapadım ve yok oldum..
Rüyamda ilk başta herşey harika idi, bodrumda flndım hani vs.. ama çok kötü bitti.. konuşmak bile istemiyorum, Bağırmak istiyorum, çığlık atmak.. Dur bunu bir şarkı ile anlatıyım..
Muse-Hysteria..
'cause i want it now!
i want it now!
give me your heart and your soul!
i'm not breaking down,
i'm breaking out!!
that's when she'll lose control..

böyle yani.. biliyorum çok başarılı, çalışkan bir insan değilim; şapşalım, saçmalayabilirim, ama en azından zeki olduğumu düşünüyorum.. Hayatımı kontrol altında tutmakta çok iyi olmadığımı biliyorum, ama önem verdiğim şeyleri kaybederken hiç birşey yapamamak beni deli ediyor..
Herşey bu kadar kolay olmamalı, bu kadar kolay ellerimden kayıp gitmemeliydi aq..
neyse bu kdr melankoli yeter.. yorum olarak şunu yazabilirsiniz; Tamam anladım şimdi Siktir Git.. Ztn bende şimdi siktir olup gidip ders çalışcam..
ps:Normalde bu kdr küfürlü konuşmuyorum aq..

Biri bana darbe yapmalı o kesin de..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder